Pagina's

14 mei 2014

Ik ga eens een broek maken denk ik ...

zo'n superlosse, die je nu overal ziet in lelijke stofjes ...   altijd net niet mijn goesting :-)
Niet dat ik met zo'n broek buiten durf komen (voorlopig toch echt niet), maar deze zomer, met 30 graden, in mijnen hof, aan 't zwembadje ... dat zie ik wel zitten. 

Eigenlijk was het vorige zomer al in, maar toen moest ik nog wat overtuigd worden.  Na lang zoeken vond ik een mooie bij King Louie ... en toen ik eindelijk wou bestellen, was ze verdwenen in de webshop (en nog steeds niet terug) ... Gelukkig misschien want 't was nogal duur om niet mee buiten te durven :-)

En toen zag ik hier het perfecte broekje .. zoals dat in mijn hoofd zit ..., maar dan in 't groot.
En nog een beetje later kwam ik toevallig, via een link op facebook hier terecht, bij de Veritas ... Voila, komt helemaal goed!  (mét zakken en al!!)



't stofje zit ook al in mijn hoofd ... Dat zal dit worden ... Denk ik, want er staan daar nog een paar kanshebbers op :-)


8 opmerkingen:

Khadetjes zei

Dit is zo niet mijn ding, maar kijk sè, je hebt me overtuigd! Ik pinde het ding en wie weet ooit, durf ik er wel eens een foto van nemen ;)

an zei

haha, .. mijn ding ook niet echt hoor ... maar al die mama's 's morgens aan 't school hebben me zonder dat ze 't weten toch een beetje kunnen overtuigen ... voor in mijnen hof dan toch :-)

Mumendemiekes zei

leuk zeg hoor!!
er staat ook een mooi patroon hiervoor in de nieuwe knippie....
ik heb al zo een gekochte ideaal voor een luie zondag of naar het park, speeltuin of pretpark
nu ga ik zeker een maken!

Juffra Toertjes zei

Je moet er vooral een dun stofje voor gebruiken ( best niet meer dan 100gr/m2
:)

Juffra Toertjes zei

....btw, bij de vriendelijke inwijkeling kunt ge van die dunne flodderstofkes vinden voor €2,00 a €3,00/meter

En toevallig ga ik daar morgen met Marte ( Compagnie M) naartoe ( om 13:30 vertrekken we)...misschien wilt ge wel mee?
:)

an zei

check! Al staat het gewicht er bijna nooit bij he ... Maar dit stofje staat maar twee stofjes verder als dat van u in de webshop en 't kost evenveel ... dus dat moet lukken dacht ik :-)

an zei

oooo ik wil kei graag mee ... maar 't gaat niet lukken :-( Maar merci voor de uitnodiging en den tip ... als broek 1 draagbaar lijkt, ga ik daar op zoek voor broek twee!

Unknown zei

Hey An,

Leuk dat je onze tutorial gebruikt om je boho broek te maken! hopelijk is die gelukt?

Creatieve groetjes het Veritas-team