Pagina's

1 april 2014

uno magnetic, voor mij nen blauwe en ne rode graag :-)

Ik had dit vorig jaar al eens online zien passeren, leuk dacht ik ... ja, kan wel iets zijn ...
tot hier net een collega met een 'uno magnetic' over me aan tafel zat.  Uw ketting, is dat zo eentje met magnetische bolletjes vroeg ik.  Ja zei ze :-).  En ze liet het eens zien. En ik was verkocht!

Ik vond vorig jaar het idee al geweldig, maar nu ik het in 't echt eens kon bekijken vind ik het nog leuker.  Mooi, goed gevonden, zomerse kleurtjes en niet duur.



Waar gaat het over ...een halsketting, eigenlijk een draad uit allemaal metalen bolletjes die je vastmaakt met een rond magnetisch bolletje .... Klik op de link en kijk effe naar het filmpje, dat maakt alles duidelijk  :-)

Bijna nergens te koop in België, behalve online bij Mamzel ... allen daarheen!

Geen opmerkingen: