Pagina's

22 april 2014

flocken, ... lukt altijd zei ik nog ...

Hup, rap naar den hema voor ne voorraad T-shirts, ... straat oversteken en flockfolie gaan halen. Leuk he zei de mevrouw van Bobby Sewing ... Ja zei ik, dat lukt altijd, zo makkelijk!

Naar huis, knippen, ... strijken ... een beetje te lang strijken blijkbaar ... een hele afdruk van het strijkijzer in het midden van mijn pas geflockte T-shirt.  Stoem! En raar, want zooooo lang had dat strijkijzer er nu ook weer niet op blijven staan ...  Na 5 minuten nog eens kijken, en neen, geen verschil ... Na 10 minuten begon het toch een beetje weg te trekken, raar want het was al lang helemaal afgekoeld.  En jawel, na 20 minuten terug ok, oef!

De zomer kan beginnen!






2 opmerkingen:

Leila zei

Mooi! gelukkig geen sporen meer van het strijkijzer!
Ik heb je genomineerd voor de Liebster award, neem eens een kijkje op mijn blog!

merula zei

aaargh wat een stress! Gelukkig zien de shirtjes er nu super leuk uit!